UW VOORDEEL




VERNIEUWDE WEBSITE VAN ONZE WINKEL TE MALLE
Rijwielen Hermans.be

VOORDELIG BIJ RIJWIELENSHOP.BE                                            

  • geen verzendkosten vanaf 35€

  • GRATIS afhaling in onze winkel Rijwielen Hermans 

  • snelle verzending via  Kiala en Bpost  . FIETSEN worden meestal geleverd op afspraak door eigen chauffeur.

  • online 24u/24u open

  • garantie op al onze artikelen

  • veilig betalen online

  • wij aanvaarden Eco-cheques in onze winkel 

  • GRATIS retourneren gedurende 2 weken

  • eigen hersteldienst met meer dan 25 jaar ervaring
logo-bpost           kiala   


VEILIG ONLINE BETALEN



SNELLE VERZENDING


GRATIS* verzending vanaf een bedrag van 35€  


RETOUR GEDURENDE 14 DAGEN

U kan steeds al uw aankopen gedurende 14 dagen terug bezorgen aan onze winkel, u krijgt het volledige aankoopbedrag + de eventueel door u betaalde verzendkosten bij uw bestelling terugbetaald.


GARANTIE

Op al onze fietsen bieden wij u 2 jaar garantie en 2 jaar gratis onderhoud. Ook de eerste 2 onderhoudsbeurten zijn gratis zodat de fiets een goede start heeft. We raden u aan uw fiets daarna ook steeds goed te onderhouden.

Reparaties en garantie afhandelingen gebeuren bij onze eigen hersteldienst, Rijwielen Hermans te Westmalle. Kosten van reparaties die niet in onze werkplaats gebeuren worden niet vergoed. Bij reparatie door derden vervalt uw garantie. Defecten als gevolg van achterstallig onderhoud of onzorgvuldig gebruik vallen niet onder garantie.

Voor al uw vragen kan u steeds 24u./24u. terecht bij info@rijwielenshop.be
Voor advies van onze mekaniekers kan u steeds terecht bij info@rijwielenhermans.be

Uitzonderlijk loopt de levertermijn wat uit als er niet genoeg voorraad is in ons magazijn of bij onze leveranciers, dan houden wij u op de hoogte en kan u steeds van uw aankoop afzien.

U kan uw fiets/artikelen op een ander adres laten bezorgen, vul dit in bij leveradres tijdens het bestelproces. 


KLACHTEN

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of regulier post. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: info@rijwielenshop.be of Rijwielenshop - Antwerpsesteenweg 139 - 2390 Malle

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Rijwielenshop bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


BESTELLEN DOET U ZO



ALLE DAGEN BEHALVE OP ZONDAG WORDEN ONZE PAKJES VERZONDEN


OPENINGSUREN WINKEL EN WERKPLAATS TE MALLE - ANTWERPSESTEENWEG 139

  • maandag                                13.00u.-18.00u.
  • dinsdag        8.30u.-12.00u. – 13.00u.-18.00u.
  • woensdag    8.30u.-12.00u. – 13.00u.-18.00u.
  • donderdag   gesloten
  • vrijdag         8.30u.-12.00u. – 13.00u.-18.00u.
  • zaterdag      doorlopend          9.00u.-17.00u.
  • zondag        gesloten



LIGGINGSPLAN WINKEL





beslist     


banner-ecocheques